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Profil

  • High School Diplom (Guilford High School)
  • Diplom, Filología Española (Instituto Mexicano-Norte Americano)
  • B.S., Business Administration (Indiana University)
  • MBA, Marketing Research (Indiana University)
  • PhD Summa Cum Laude,OrganizationalCommunication and Digital Media (ESADE)
  • Operatives Marketing
  • Strategisches Marketing
  • Marketing Research
  • Dienstleistungsmanagement
  • Kommunikation in Organizationen
  • Wissenschaftliches Arbeiten und Epistemologie
  • Interkulturelles und International Business Management
  • Word of Mouth und Viral Marketing 
  • Social Network Analysis
  • Führung und Kommunikation in Organisationen
  • Kundenkontakt und Kundendienst
  • Geschäftsführer(Fonoservice),Bereichsleiter Marketing (Bertelsmann), Bereichsleiter Marketing & Vertrieb (Destino), Bereichsleiter Marketing Telemarketing (Planeta)
  • Industrien: Medien & Verlag; Contact Center; IT Dienstleistungen; Architektur; Pharma; Entwicklungshilfe
  • Behr, F.-J., Holschuh, K., Wagner, D., & Zlotnikova, R. (2009). Data Formats and Standards in Internet Mapping. In L. Sognian et al. (Hrsg.), Advances in Web-based GIS, Mapping Services and Applications. International Society of Photogrammetry and Remote Sensing.
  • Holschuh, K. (2004). Factors that influence how physicians prescribe pharmaceutical drugs. European Marketing Association Conference Papers.
  • Holschuh, K. (2001). The effect of innovation on pricing of Call Center services. Contact Centers Europe, The Reference Book.
  • Holschuh, K., & Davidson, L. (1992). Global Bizquiz: A new way to promote learning of international business. Resources in Education.